Ραδιοφωνικά ΣποτΠλέον ο μέσος Έλληνας αφιερώνει πολύ μεγαλύτερο χρόνο ακούγοντας ραδιόφωνο. Όταν βρίσκεται στο χώρο εργασίας του, όταν ... |
Τηλεοπτικά ΣποτΑναμφίβολα το πιο ισχυρό διαφημιστικό μέσο σήμερα είναι η τηλεόραση κι αυτό γιατί συνδυάζει την κινούμενη εικόνα με τον ήχο, με ελκυστικά γραφικά... |
Διαφημιστικές ΚαταχωρήσειςΈνα παραδοσιακό μέσω ενημέρωσης των πολιτών με αποδεδειγμένη διαφημιστική απόδοση εδώ και δεκαετίες και είναι ιδιαίτερα σημαντικό... |
OutdoorΟι διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους είναι ευρέως διαδεδομένες τα τελευταία χρόνια και τις χαρακτηρίζουμε με τον όρο “outdoor”. ... |
|