Πλέον ο μέσος Έλληνας αφιερώνει πολύ μεγαλύτερο χρόνο ακούγοντας ραδιόφωνο. Όταν βρίσκεται στο χώρο εργασίας του, όταν ξεκουράζεται στο σπίτι του ή τις ώρες που βρίσκεται στο αυτοκίνητο, ακούει μουσική. Το ραδιόφωνο έχει μπει στη ζωή του, πράγμα που το κάνει ένα σημαντικό τρόπο διαφημιστικής προβολής. Τα μηνύματα που ακούει (ο ακροατής) υστερούν στην έλλειψη εικόνας σε αντίθεση με την τηλεόραση στην οποία είναι βασική προϋπόθεση η εικόνα, πράγμα πολύ σημαντικό που πρέπει ν’ αντισταθμιστεί με την δημιουργία ενός σύντομου και ενδιαφέροντος ραδιοφωνικού μηνύματος που θα τραβήξει την προσοχή του ακροατή. Ένα έξυπνο κείμενο, η κατάλληλη μουσική υπόκρουση ή ακόμα και ο συνδυασμός τους μπορούν να περάσουν στον ακροατή άμεσα το μήνυμα.
Στην idea advertising, Sitia όλα αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για τη δημιουργία έξυπνων ραδιοφωνικών σποτ ώστε να έχουν ανταπόκριση στο κοινό και να περνάνε άμεσα το μήνυμα που επιθυμείτε σε ένα μέσο που η έλλειψη εικόνας κάνει απαραίτητη τη σωστή μελέτη και την πρωτοτυπία του, το κάνουμε δυνατό για εσάς.
Μερικά δείγματα που έχουν βγεί "στον αέρα" μπορείτε να ακούσετε στους players στα δεξιά. >>>