Προσκλητηρια

Δημιουργικοτητα

Φωτογραφια

Διακοσμηση

Καριερα

Σητεια

Ραδιοφωνικά Σποτ

Πλέον ο μέσος Έλληνας αφιερώνει πολύ μεγαλύτερο χρόνο ακούγοντας ραδιόφωνο. Όταν βρίσκεται στο χώρο εργασίας του, όταν ξεκουράζεται στο σπίτι του ή τις ώρες που βρίσκεται στο αυτοκίνητο, ακούει μουσική. Το ραδιόφωνο έχει μπει στη ζωή του, πράγμα που το κάνει ένα σημαντικό τρόπο διαφημιστικής προβολής. Τα μηνύματα που ακούει (ο ακροατής) υστερούν στην έλλειψη εικόνας σε αντίθεση με την τηλεόραση στην οποία είναι βασική προϋπόθεση η εικόνα, πράγμα πολύ σημαντικό που πρέπει ν’ αντισταθμιστεί με την δημιουργία ενός σύντομου και ενδιαφέροντος ραδιοφωνικού μηνύματος που θα τραβήξει την προσοχή του ακροατή. Ένα έξυπνο κείμενο, η κατάλληλη μουσική υπόκρουση ή ακόμα και ο συνδυασμός τους μπορούν να περάσουν στον ακροατή άμεσα το μήνυμα.

Στην idea advertising, Sitia όλα αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για τη δημιουργία έξυπνων ραδιοφωνικών σποτ ώστε να έχουν ανταπόκριση στο κοινό και να περνάνε άμεσα το μήνυμα που επιθυμείτε σε ένα μέσο που η έλλειψη εικόνας κάνει απαραίτητη τη σωστή μελέτη και την πρωτοτυπία του, το κάνουμε δυνατό για εσάς.

Μερικά δείγματα που έχουν βγεί "στον αέρα" μπορείτε να ακούσετε στους players στα δεξιά. >>>



Newsletter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε νέα μας
Γνωριζετε οτι:
Η διαφήμιση είναι η μεγαλύτερη μορφή τέχνης του 20ού αιώνα!
Ενώ μπορεί να είναι αλήθεια ότι η καλύτερη διαφήμιση είναι η ομιλία από στόμα σε στόμα, ποτέ δε παραβλέπουμε το γεγονός ότι μπορεί να είναι και η χειρότερη.
Ο άνθρωπος που σταματά τη διαφήμιση για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν τον άνθρωπο που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο!
Το δημιουργικό δεν είναι τμήμα της εταιρείας μας, είναι τρόπος σκέψης.
Ένα κλειστό βιβλίο είναι όπως ένα κλειστό μυαλό, απλώς ένα κομμάτι ξύλο.
Είμαστε γρήγοροι, ευέλικτοι και αποτελεσματικοί. Δεν υποσχόμαστε θαύματα, αλλά δουλεύουμε γι’ αυτά.
Μας εμπιστεύονται γιατί… παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαφήμισης, γνωρίζουμε την αγορά, έχουμε φρέσκιες ιδέες.
Ακόμα και το νέο κάποτε… γίνεται παλιό. Χρειάζεται διαρκής αναζήτηση για την ανακάλυψη νέων καλύτερων μεθόδων & ιδεών.
Μεγάλη διαφημιστική δαπάνη δεν σημαίνει μεγάλη αποτελεσματικότητα. Μπορούμε και με λιγότερα να πετύχουμε στόχους…
Διαφήμιση που “πουλάει” σημαίνει διαφήμιση που “μιλάει” στο κοινό. Άμεσα, ξεκάθαρα και αληθινά.
Η δύναμη μιας εταιρίας ξεκινά από τους ανθρώπους της και η δύναμη της διαφήμισης από τη στρατηγική
Ζητήσατε κάτι… Και κάποιος είπε ότι δεν γίνεται…Ελάτε σε επαφή μαζί μας σήμερα.
"Εάν δεν διαφημιστείτε εσείς στον πελάτη σας, θα το κάνει ο ανταγωνιστής σας." Bob Hooey
"Δεν είναι δουλειά του πελάτη να σας θυμάται. Είναι  υποχρέωση και ευθύνη σας, να σιγουρευτείτε  ότι δεν πρόκειται  να σας ξεχάσει." Patricia Fripp